Normal view MARC view ISBD view

การบริหารจัดการความรับผิดชอบต่อสังคมเชิงกลยุทธ์เพื่อสร้างคุณค่าอย่างยั่งยืนในอุตสาหกรรมท่องเที่ยวและบริการ = Strategic corporate social responsibility : sustainable value creation for tourism and hospitality industry / พัทรียา หลักเพ็ชร ; คณะการจัดการการท่องเที่ยว สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์.

By: พัทรียา หลักเพ็ชร.
Contributor(s): สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์. คณะการจัดการการท่องเที่ยว.
Material type: materialTypeLabelBookPublisher: กรุงเทพฯ : สำนักพิมพ์สถาบันบัณฑิตพัฒนบริหารศาสตร์, 2562Description: 406 หน้า : ภาพประกอบ ; 26 ซม.ISBN: 9786164820180 :.Other title: Strategic corporate social responsibility : sustainable value creation for tourism and hospitality industry.Subject(s): ความรับผิดชอบต่อสังคม | ความรับผิดชอบต่อสังคมขององค์การธุรกิจ | อุตสาหกรรมท่องเที่ยวCall number: 658.408 พ548ก 2562
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
General Book General Book สำนักวิทยบริการ (Center)
ชั้น 5 หนังสือทั่วไปภาษาไทย 500-900
Non-fiction 658.408 พ548ก 2562 (Browse shelf) 1 Available 3000023493

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer