Normal view MARC view ISBD view

เสาหลักการตลาด 4.0 / กองบรรณาธิการนิตยสาร BrandAge

Contributor(s): กองบรรณาธิการนิตยสาร BrandAge.
Material type: materialTypeLabelBookSeries: แบรนด์เอจฉบับเข้มข้นพิเศษ: ; BrandAge Essential: Publisher: กรุงเทพฯ : แบรนด์เอจ, 2560Description: 130 หน้า : ภาพประกอบ ; 27 ซม.ISBN: 9786169184263 :.Subject(s): ชื่อตราผลิตภัณฑ์ | โฆษณาCall number: 658.827 ส945 2560
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Call number Copy number Status Date due Barcode
General Book General Book สำนักวิทยบริการ (Center)
ชั้น 5 หนังสือทั่วไปภาษาไทย 500-900
658.827 ส945 2560 (Browse shelf) 1 Available 3000018709
General Book General Book สำนักวิทยบริการ (Center)
ชั้น 5 หนังสือทั่วไปภาษาไทย 500-900
658.827 ส945 2560 (Browse shelf) 2 Checked out 25/05/2020 3000018710

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.